Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Ameland

AANWIJZINGSBESLUIT GEMEENTEAMBTENAREN INZAKE INLICHTINGENVERPLICHTINGEN

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAmeland
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAANWIJZINGSBESLUIT GEMEENTEAMBTENAREN INZAKE INLICHTINGENVERPLICHTINGEN
CiteertitelAanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren inzake inlichtingenverplichtingen
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerpFinanciën en economie

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. artikel 160, eerste lid, van de Gemeentewet
  2. artikel 231 van de Gemeentewet
  3. artikel 246a van de Gemeentewet
  4. artikel 30 van de Wet waardering onroerende zaken
  5. artikel 31 van de Wet waardering onroerende zaken
  6. artikel 47 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen
  7. artikel 49 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen
  8. artikel 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen
  9. artikel 51 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen
  10. artikel 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen
  11. artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen
  12. artikel 58 van de Invorderingswet 1990
  13. artikel 60 van de Invorderingswet 1990
  14. artikel 63a van de Invorderingswet 1990
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

08-12-2021Wijziging

23-11-2021

gmb-2021-430398

Tekst van de regeling

Intitulé

AANWIJZINGSBESLUIT GEMEENTEAMBTENAREN INZAKE INLICHTINGENVERPLICHTINGEN

Het college van burgemeester en wethouders van Ameland;

 

 

Gelet op de artikelen 160, eerste lid, onder c, 231 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken (Wet WOZ), artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen (Awr) en arti¬kel 63a van de Invorderingswet 1990;

 

 

 

 

B E S L U I T:

 

 

Artikel 1. Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49 en 50 van de Awr en in de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet:

 

  • a.

    S.R. Winia, controller

  • b.

    J.D. Kooiker, financieel administratief medewerker

  • c.

    E.R.P. Smit, medewerker WOZ en belastingen

  • d.

    G.. Smit, financieel administratief medewerker

  • e.

    S. Roep, financieel administratief medewerker

  • f.

    medewerkers toezicht en handhaving

  • g.

    senior medewerker burgerzaken, coördinator KCC, medewerkers burgerzaken, medewerkers frontoffice

  • h.

    K. Touwen, havenmeester vliegveld, of de voor hem aangewezen vervangers

  • i.

    De directeur van Cannock Chase Public te Druten of de door

  • j.

    Hem aangewezen medewerkers die optreden als belastingdeurwaarder van de gemeente Ameland

  • k.

    De directeur van N.V. Vitens of de door hem aangewezen medewerkers

 

Artikel 2. Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49, 50, 51 en 53a van de Awr, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet WOZ:

 

 

  • a.

    S.R. Winia, controller

  • b.

    J.D. Kooiker, financieel administratief medewerker

  • c.

    E.R.P. Smit, medewerker WOZ en belastingen

  • d.

    G. Smit, financieel administratief medewerker

  • e.

    S. Roep, financieel administratief medewerker

  • f.

    medewerkers toezicht en handhaving

  • g.

    senior medewerker Burgerzaken, coördinator KCC, medewerkers burgerzaken, medewerkers frontoffice

  • h.

    K. Touwen, havenmeester vliegveld, of de voor hem aangewezen vervangers

  • i.

    De directeur van TOG Nederland Noord-Oost b.v. te Meppel of de door hem aangewezen medewerkers die optreden als taxateur van de gemeente Ameland

  • j.

    De directeur van N.V. Vitens of de door hem aangewezen medewerkers

 

Artikel 3. Dit besluit treedt in werking op 8 december 2021.

 

Artikel 4. In te trekken het “Aanwijzingsbesluit Gemeenteambtenaren Inzake Inlichtingenverplichtingen” d.d. 18 december 2007 met dien verstande dat het besluit van toepassing blijft tot de onder artikel 3. genoemde datum.

 

Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van 23 november 2021.

, burgemeester.

, secretaris.