Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Hardenberg

Beleidsregel Eerste termijn inleveren gegevens bij aanvraag

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieHardenberg
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBeleidsregel Eerste termijn inleveren gegevens bij aanvraag
CiteertitelBeleidsregel Eerste termijn inleveren gegevens bij aanvraag
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpmaatschappelijke zorg en welzijn
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-2020nieuwe regeling

17-12-2019

De Toren, 08-01-2020

Tekst van de regeling

Intitulé

Beleidsregel Eerste termijn inleveren gegevens bij aanvraag

 

Een aanvraag voor algemene bijstand wordt door een inwoner digitaal gedaan op www.werk.nl. De inwoner maakt een melding op de website. Na deze melding krijgt de inwoner een bericht om de aanvraag voor de algemene bijstand digitaal in te dienen. Wanneer de aanvraag is ingediend, zal de inwoner door de gemeente Hardenberg worden uitgenodigd voor een gesprek.

De belanghebbende wordt verzocht om binnen 10 werkdagen na de datum van melden het (volledig) ingevulde en ondertekende inlichtingenformulier en de gevraagde bewijsstukken bij de gemeente in te leveren.

M.b.t. de gegevens die ingeleverd moeten worden, wordt verwezen naar de Verificatierichtlijnen.