Organisatie | Westerveld |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Vervangingsregeling 2021-gemeente Westerveld |
Citeertitel | Vervangingsregeling 2021 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
artikel 106 van de Gemeentewet
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
22-05-2021 | nieuwe regeling | 18-05-2021 |
Burgemeester en wethouders van de gemeente Westerveld;
- de organisatieontwikkeling in 2018 geleid heeft tot het schrappen van de functies van afdelingshoofden en het opnieuw aanwijzen van teamleiders;
- door het vertrek van de gemeentesecretaris zijn vervanging moet worden vastgelegd;
gelezen het voorstel van het team Beleid van 17 mei 2021;
gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;
De vervanging van de gemeentesecretaris / algemeen directeur (hierna te noemen: ‘secretaris’) is als volgt geregeld:
1. Aanwijzing loco secretaris als strategisch adviseur van het college:
1e loco secretaris: Rineke Veldman
2e loco secretaris: Stef Meulenbeld.
3e loco secretaris: Alien Poelman
2. Aanwijzing loco secretaris als directeur (eindverantwoordelijk voor het functioneren van de gemeentelijke organisatie)
1e loco secretaris: Rineke Veldman
2e loco secretaris: Jan Jette Donker.
3e loco secretaris: Bas Spliet
4e loco secretaris: Patrick Oosterlaar
2. Aanwijzing plaatsvervangende leidinggevenden:
Leidinggevenden wijzen zelf hun plaatsvervanger aan. Deze aanwijzing wordt in het verslag van het afstemmingsteam vastgelegd.
Mocht er geen leidinggevenden en plaatsvervangers aanwezig zijn, dan vervangt de (loco-)secretaris hen.
Inwerkingtreding en citeertitel
Deze regeling treedt in werking op de datum na bekendmaking.
Deze regeling kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling 2021’ onder gelijktijdige intrekking van alle voorgaande vervangingsregelingen (voor zover al niet ingetrokken).