Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Oldambt

Besluit tot het vaststellen van openbare ruimten (straatnaambesluit)

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieOldambt
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBesluit tot het vaststellen van openbare ruimten (straatnaambesluit)
Citeertitel
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpruimtelijke ordening, verkeer en vervoer
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

https://wetten.overheid.nl/BWBR0023466/2018-07-28

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

22-04-2021nieuw besluit

13-04-2021

gmb-2021-123630

Tekst van de regeling

Intitulé

Besluit tot het vaststellen van openbare ruimten (straatnaambesluit)

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt, gelet op artikel 2 Verordening naamgeving en nummering (adressen) van de gemeente Oldambt, gelet op artikel 6 Wet basisregistratie adressen en gebouwen, waarin gemeenten wordt opgedragen de namen van op haar grondgebied gelegen openbare ruimten vast te stellen;

 

B E S L U I T

 

 

Tot vaststelling van de openbare ruimte met de volgende naam:

Sergeant der 1e klasse Henry Hoving-viaduct– straatcode: n.v.t. – objecttype: kunstwerk (viaduct)

overeenkomstig de bij dit besluit behorende situatietekening.

Dit besluit treedt in werking op 22 april 2021.

Aldus besloten in de collegevergadering van 13 april 2021.

Het college van burgemeester en wethouders,

De secretaris, De burgemeester,

B. Aukema C.Y. Sikkema

Situatietekening

 

 

 

 

 

 

 

Bezwaar maken tegen dit besluit

Wat kunt u doen als u het niet eens bent met dit besluit?

 

U kunt tegen dit besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij burgemeester en wethouders

conform artikel 7:1 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb). Dit bezwaarschrift moet binnen zes weken na de dag van verzending van het besluit zijn ingediend.

 

Een bezwaarschrift moet worden gericht aan:

Burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt

Secretariaat adviescommissie bezwaarschriften

Kamer algemene zaken

Postbus 175

9670 AD Winschoten.

Het bezwaarschrift moet worden ondertekend en moet tenminste bevatten:

a. de naam en het adres van de indiener;

b. de dagtekening;

c. een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht;

d. de gronden van het bezwaar.

 

Een bezwaarschrift kan ook digitaal worden ingediend. Daarvoor moet u wel beschikken over een

elektronische handtekening (DigiD). Kijk daarvoor en voor meer informatie over bezwaar en beroep op de

site van de gemeente, https://www.gemeente-oldambt.nl/bezwaar-en-beroep.

Een bezwaarschrift schorst echter de werking van dit besluit niet. Op grond van artikel 8:81 van de Awb kunt u wel de voorzieningenrechter van de Rechtbank te Groningen, sector Bestuursrecht, Postbus 150, 9700 AD Groningen, verzoeken een voorlopige voorziening te treffen indien onverwijld spoed, gelet op de betrokken belangen, dat vereist. Voorwaarde is dan wel dat u ook een bezwaarschrift moet hebben ingediend. Voor het indienen van een verzoek om voorlopige voorziening is een griffierecht verschuldigd.

Het verzoek om een voorlopige voorziening te treffen kan ook digitaal worden ingediend bij genoemde

rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een

elektronische handtekening (DigiD).Op genoemde site staan de precieze voorwaarden voor het indienen

van een voorlopige voorziening vermeld.