Organisatie | Leudal |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit ondermandaat gemeentesecretaris/ algemeen directeur – medewerkers team Concernstaf |
Citeertitel | Besluit ondermandaat gemeentesecretaris/ algemeen directeur – medewerkers team Concernstaf |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
16-12-2022 | Wijziging | 12-12-2022 | |||
01-04-2021 | 16-12-2022 | Nieuwe regeling | 23-03-2021 |
De gemeentesecretaris/ algemeen directeur van de gemeente Leudal,
overwegende dat het doelmatig is dat de gemeentesecretaris/ algemeen directeur gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;
gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal, de geldende Budgethouderregeling en het organogram van de organisatiestructuur 2021 en de daarbij behorende indeling van medewerkers over de diverse afdelingen en teams;
De gemeentesecretaris/ algemeen directeur wijst op grond van artikel 3 van het Mandaat- volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal de medewerkers van het team Concernstaf aan als degenen die binnen de grenzen van de aan hen opgedragen taken het ondermandaat kunnen uitoefenen, voor zover de voorbereidende/ procedurele handelingen niet betreffen het nemen van een besluit als bedoeld in artikel 1:3 van de Algemene wet bestuursrecht alsmede het definitief aangaan van overeenkomsten