Organisatie | Velsen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandaatbesluit griffiepersoneel |
Citeertitel | Mandaatbesluit griffiepersoneel |
Vastgesteld door | geattribueerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
N.v.t.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
03-02-2021 | Neuuw besluit | 17-12-2020 | 133024-2020 |
1. Voor de volgende taken mandaat te verlenen aan de griffier:
a. Het aangaan, wijzigen en beëindigen van arbeidsovereenkomsten van alle werknemers van de griffie als bedoeld in artikel 107e, lid 2, van de Gemeentewet. Voor het ondertekenen van overeenkomsten voor de werknemers van de griffie heeft de Burgermeester volmacht verleend aan de griffier.
b. De overige besluiten betreffende de individuele rechtspositie van de werknemers van de griffie.
c. Het voeren van functionerings- c.q. beoordelingsgesprekken met de werknemers van de griffie.
d. Het inhuren van derden binnen en buiten de bestaande formatie/personele budget (incl. uitzendkrachten).
2. Bij afwezigheid van de griffier oefent de plaatsvervangend griffier de in dit mandaatbesluit verleende bevoegdheden uit.
3. De Mandaatregeling medewerkers Raadgriffie uit 2013, welke is gewijzigd op 11 april 2016, in te trekken.