Organisatie | Nijmegen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Uitvoeringsregeling gegevensverstrekking BRP Nijmegen 2021 |
Citeertitel | Uitvoeringsregeling gegevensverstrekking BRP Nijmegen 2021 |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | Basisregistratie Personen |
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
20-01-2021 | vervangende regeling | 17-12-2020 | Besluit gemandateerde functionaris d.d. 17 december 2020 |
Het hoofd van de afdeling Publiekszaken van de gemeente Nijmegen,
• De artikelen 3.8. en 3.9 van de Wet basisregistratie personen
• De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG)
• De Verordening gegevensverstrekking basisregistratie personen Nijmegen 2014
• Het Reglement basisregistratie personen 2019
Uitvoeringsregeling gegevensverstrekking basisregistratie personen Nijmegen 2021
Artikel 1 Verstrekking aan een orgaan van de Gemeente Nijmegen
Persoonsgegevens worden aan medewerkers van de gemeente Nijmegen slechts verstrekt indien voldaan wordt aan de eisen omschreven in bijlage 1 van deze uitvoeringsregeling.
Artikel 2 Wijze van verstrekking
Persoonsgegevens worden aan medewerkers van de gemeente Nijmegen slechts verstrekt indien voldaan wordt aan de eisen omschreven in bijlage 1 van deze uitvoeringsregeling.
Artikel 3 Terugmeldverplichting
Persoonsgegevens worden aan medewerkers van de gemeente Nijmegen slechts verstrekt indien voldaan wordt aan de eisen omschreven in bijlage 1 van deze uitvoeringsregeling.
Gezien het besluit van de Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties kan een verstrekking plaatsvinden op de volgende niveaus:
3. Identificerend, nationaliteit en verblijfstitel;
5. Adressen en familierelaties;
De bijbehorende profielen zijn beschreven in bijlage 2 van deze uitvoeringsregeling.