Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Apeldoorn

Mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieApeldoorn
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingMandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn
CiteertitelMandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is tevens vastgesteld door de burgemeester.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht
  2. titel 3 van Boek 3 van het Burgerlijk Wetboek
  3. titel 2 van Boek 5 van het Burgerlijk Wetboek
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-2021nieuwe regeling

15-12-2020

gmb-2020-350292

1242

Tekst van de regeling

Intitulé

Mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn

Burgemeester en wethouders van de gemeente Apeldoorn en de burgemeester van de gemeente Apeldoorn;

gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht, Boek 3 titel 3 en boek 5 titel 2 Burgerlijk Wetboek en het Algemeen mandaat- en volmachtregister;

 

BESLUITEN, ieder voor zover zijn bevoegdheden betreft;

 

vast te stellen het navolgende mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn;

 

Afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement

 

Wet of regeling

Onderdeel

Omschrijving bevoegdheid

Mandaat/volmacht van/aan

Doormandatering c.q.

substitutie van volmacht

Opmerkingen

Algemene wet bestuursrecht/Wet op de Raad van State

Incidenteel machtigen van personen t.b.v. vertegenwoordiging tijdens rechtsgedingen om het woord te voeren

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement

Algemene wet bestuursrecht

Art. 9:2

Klachtbehandeling

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement

Doormandatering heeft uitsluitend betrekking op de behandeling van klachten over afdelingsmedewerkers

Wet algemene bepalingen omgevingswet/Besluit omgevingsrecht

art. 2.8, lid 1 Wabo

 

art. 4.1, lid 2

Digitaal indienen aanvraag

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > projectleiders/managers

Zie collegebesluit 2014-515134

Subsidieregeling Financiering Energieprojecten Bedrijven en Instellingen

Aangaan van leningsovereenkomsten en bijbehorende subsidiebeschikkingen te ondertekenen

College/burgemeester > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Omgevingsbeleid

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > programmamanager Energietransitie

 

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2021.

 

 

Aldus besloten d.d.

Het college voornoemd,

de secretaris,

T.J.H.M. Berben

de burgemeester

A.J.M. Heerts

Aldus besloten d.d.

de burgemeester,

A.J.M. Heerts

Aldus bekendgemaakt via het Gemeenteblad op