Organisatie | Leudal |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Protocol elektronisch berichtenverkeer gemeente Leudal 2020 |
Citeertitel | Protocol elektronisch berichtenverkeer gemeente Leudal 2020 |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
N.v.t.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-01-2021 | Nieuwe regeling | 22-12-2020 |
Gezien het voorstel het college d.d. 11 november 2020 nummer BenW/2045 .
Gelet op gelet op afdeling 2.3 van de Algemene Wet Bestuursrecht;
1 het berichtenverkeer langs elektronische weg tussen burgers en de gemeente Leudal open te stellen op de in dit protocol aangegeven wijze;
2. het protocol elektronisch berichtenverkeer gemeente Leudal 2020 vast te stellen.
In dit protocol wordt verstaan onder:
Artikel 4 Verantwoordelijkheid
ledere medewerker is verantwoordelijk voor de behandeling van functionele berichten conform dit protocol,
Verzending van berichten aan de gemeente en haar bestuursorganen langs elektronische weg staat open voor zover het betreft:
facturen, gericht aan inkoopfacturen@leudal.nl;
Artikel 6 Ontvangstbevestiging
Voor functionele berichten die binnenkomen via de elektronische weg wordt een technische ontvangstbevestiging verstuurd. Hiermee wordt aangegeven dat het bericht, technisch gezien, in goede orde is ontvangen.
De afzender van een functioneel bericht ontvangt binnen vijf werkdagen na ontvangst een ontvangstbevestiging van de behandelaar met daarbij - indien van toepassing - een mededeling over de procedure die voor de behandeling van het bericht wordt doorlopen. Als datum van ontvangst geldt hierbij de datum waarop het bericht op de mailserver van de gemeente Leudal ontvangen is.
Artikel 10 Onvoorziene omstandigheden
In gevallen waarin dit protocol niet voorziet of bij twijfel over de toepassing van dit protocol beslist het College van Burgemeester en Wethouders.
Aldus besloten in de openbare raadsvergadering van de gemeente Leudal, 22 december 2020,
DE RAAD VAN DE GEMEENTE LEUDAL,
De griffier, De voorzitter,
Drs. W.A.L.M. Cornelissen D.H. Schmalschläger
Bijlage 1 Vereisten om mail in behandeling te nemen
Berichten worden slechts in behandeling genomen als:
Bijlage 2 Lijst met officiële algemene postbussen