Organisatie | Bladel |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Vervangingsregeling functionarissen 2020 |
Citeertitel | Vervangingsregeling functionarissen 2020 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
vervangt regeling 2018
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
03-10-2020 | nieuwe regeling | 01-09-2020 |
Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel;
gelet op artikel 106 en 160, eerste lid, aanhef en onder c, van de Gemeentewet;
overwegende dat zowel intern als extern duidelijk dient te zijn wie de vervanger is bij afwezigheid van secretaris, afdelingshoofd, teamcoördinator of behandelend ambtenaar;
Artikel 1 Vervanging secretaris
Bij afwezigheid van de secretaris worden diens taken en verantwoordelijkheden uitgeoefend door:
Artikel 2 Vervanging afdelingshoofden
Bij afwezigheid van een afdelingshoofd is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 3 Vervanging teamcoördinatoren
Bij afwezigheid van een teamcoördinator is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 4 Vervanging behandelend ambtenaren
Bij afwezigheid van een behandelend ambtenaar is de vervanger degene die volgens de vastgestelde kerntaken, dan wel volgens de taken van het team, de betreffende werkzaamheden kan uitvoeren of degene die in opdracht van de secretaris of het afdelingshoofd de werkzaamheden verricht.