Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Soest

Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Soest houdende regels omtrent het Aanwijzingsbesluit van beheerfuncties door burgemeester en wethouders

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieSoest
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBesluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Soest houdende regels omtrent het Aanwijzingsbesluit van beheerfuncties door burgemeester en wethouders
CiteertitelAanwijzingsbesluit van beheerfuncties door burgemeester en wethouders
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

22-07-2020nieuwe regeling

14-07-2020

gmb-2020-186416

2364133

Tekst van de regeling

Intitulé

Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Soest houdende regels omtrent het Aanwijzingsbesluit van beheerfuncties door burgemeester en wethouders

 

Op grond van artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

 

Informatiebeheer

Als informatiebeheerder is aangewezen:

Hoofd afdeling Dienstverlening.

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening

 

Beveiligingsbeheer

Als beveiligingsbeheerder is aangewezen:

Seniormedewerker team Publiekszaken, afdeling Dienstverlening

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening

 

Privacy beheer

Als privacy beheerder is aangewezen:

Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening.

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Seniormedewerker, team Publiekszaken, afdeling Dienstverlening.

 

Systeembeheer

Als systeembeheerder is aangewezen:

de Regionale ICT-dienst Utrecht (RID) gevestigd in Doorn

Als plaatsvervanger is aangewezen:

de Regionale ICT-dienst Utrecht (RID) gevestigd in Doorn

 

Toezicht

Als toezichthouders zijn aangewezen:

Medewerkers van team Publiekszaken en medewerkers van team Vergunning en Handhaving (Buitengewoon opsporingsambtenaren) 

 

Control

Als controller informatiebeveiliging is aangewezen:

Controller van de gemeente Soest, afdeling Bedrijfsvoering

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Strategisch adviseur informatiebeleid, team Proces Informatie Management (PIM), afdeling Bedrijfsvoering.

 

Fraude BRP

Als fraudecoördinator BRP is aangewezen:

Seniormedewerker team Publiekszaken., afdeling Dienstverlening

Als plaatsvervanger is aangewezen

Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening