Organisatie | Omgevingsdienst regio Arnhem |
---|---|
Organisatietype | Regionaal samenwerkingsorgaan |
Officiële naam regeling | Vervangingsregeling directeur en managers Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020 |
Citeertitel | Vervangingsregeling directeur en managers Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020 |
Vastgesteld door | dagelijks bestuur |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
17-07-2020 | Actualisatie regeling nieuwe directeur en veranderde samenstelling management per 1 april 2020 | 25-06-2020 |
Het Dagelijks Bestuur van de Omgevingsdienst Regio Arnhem,
gelet op artikel 18 lid 2 en artikel 25 lid 1 van de Gemeenschappelijke Regeling Omgevingsdienst Regio Arnhem,
gelet op artikel 3, tweede lid, van de Organisatieverordening Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020,
Vervangingsregeling directeur en managers Omgevingsdienst Regio Arnhem 2020
Artikel 2 Vervanging directeur
1e plaatsvervanger: A.M. Prent, manager Uitvoering
2e plaatsvervanger: P.P. van de Wal, manager Bedrijfsvoering
In geval de afwezigheid van de directeur langer dan tweeënveertig kalenderdagen duurt, of naar verwachting zal duren, kan het Dagelijks Bestuur, in afwijking van artikel 2, opdracht geven de functie waar te nemen. De waarneming kan aan een ander dan de in artikel 2 genoemde managers worden opgedragen.
Indien een bevoegdheid is uitgeoefend door een plaatsvervanger of waarnemer, dient dit in de ondertekening tot uitdrukking te worden gebracht door de vermelding b.a. (bij afwezigheid) bij de handtekening van de plaatsvervanger of waarnemer van de directeur.
In gevallen waarin deze regeling niet voorziet, beslist de voorzitter van het Dagelijks Bestuur en treft deze zo nodig maatregelen.