Organisatie | Amsterdam |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Amsterdam houdende regels omtrent Amsterdamse Impuls Schoolpleinen (Binnengemeentelijke regeling Amsterdamse Impuls Schoolpleinen 2019-2024) |
Citeertitel | Binnengemeentelijke regeling Amsterdamse Impuls Schoolpleinen 2019-2024 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | financiën en economie |
Eigen onderwerp |
Geen
Onbekend
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-06-2019 | 04-03-2020 | nieuwe regeling | 16-04-2019 |
Artikel 1 Toepasselijkheid Subsidieregeling Amsterdamse Impuls schoolpleinen2019
De artikelen 1, 2 , 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, met uitzondering van d. g., 12, en 13 van de Subsidieregeling Amsterdamse Impuls schoolpleinen 2019-2024 zijn van overeenkomstige toepassing op deze binnengemeentelijke regeling, met dien verstande dat waar deze artikelen uitsluitend het oogmerk hebben om voorschriften te geven voor (aanvragers van ) subsidies en subsidieontvangers, deze van overeenkomstig van toepassing zijn op (de aanvragers van) financiële bijdragen en de ontvangers hiervan.
Artikel 2 Te financieren (her-)inrichtingsplan schoolplein
Van het bedrag genoemd in het eerste lid is maximaal € 4.000,- bedoeld als bijdrage voor het opstellen van een op uitvoeringsniveau uitgewerkt ontwerp voor de (her-)inrichting van een duurzaam,groen en biodivers schoolplein inclusief een planning voor de uitvoering, begroting en een financieel dekkings- en onderhoudsplan voor de komende 10 jaar;
Een financiële bijdrage kan uitsluitend worden aangevraagd door een bestuurscommissie voor een op haar grondgebied gelegen openbaar schoolplein, waarbij als voorwaarde geldt dat de directeur van de school of scholen of zijn/hun plaatsvervanger (s) die gebruik maken van dit plein de aanvraag voor akkoord medeondertekenen.