Organisatie | Alphen aan den Rijn |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit aanwijzing Toezichthouder BRP (Wet Basisregistratie Personen) |
Citeertitel | Besluit aanwijzing Toezichthouders BRP (Wet Basisregistratie Personen) |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | volkshuisvesting en woningbouw |
Eigen onderwerp | Aanwijzing toezichthouders BRP |
Geen
N.v.t.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
14-02-2020 | 01-01-2020 | Nieuwe regeling | 07-02-2020 |
Besluit aanwijzing Toezichthouder BRP (Wet Basisregistratie Personen)
Burgemeester en wethouder van Alphen aan den Rijn;
Gelet op de artikelen 5:11 en 5:14 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb) en artikel 4:2 van de Wet Basisregistratie Personen (BRP);
Gelet op het ondermandaatregister van de gemeente Alphen aan den Rijn, vastgesteld op 19-12-2019, onderdeel L8, L91 en L92;
Onderstaande medewerkers aan te wijzen tot Toezichthouder BRP:
- Medewerker Frontoffice Burgerzaken
Bureau Controle en Handhaving Serviceplein
- Administratief medewerker Participatiewet
- Allround medewerker belastingen
- Medewerker beleidsuitvoering Belastingen
- Young Professional Toezichthouder BRP
Het gaat hier alleen om de medewerkers zoals opgenomen in de Regeling Beheer en Toezicht Basisregistratie Personen van de gemeente Alphen aan den Rijn, die belast zijn met de uitvoering van de wet BRP op het onderdeel bewoning en inschrijving op adressen in relatie tot de BRP.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2020.