Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Oldambt

Aanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door het college

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieOldambt
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door het college
Citeertitel
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpbasisregistratie

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

N.v.t.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

19-12-2019vernieuwde regelgeving

10-12-2019

gmb-2019-307604

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door het college

 

Burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt;

 

gelet op artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2019;

 

B E S L U I T:

 

de navolgende beheerfunctionarissen aan te wijzen

 

 

Informatiebeheer

Als informatiebeheerder is aangewezen manager I, cluster Dienstverlening.

Als plaatsvervanger is aangewezen manager I, cluster Maatschappelijke Zaken.

Beveiligingsbeheer

Als beveiligingsbeheerder is aangewezen medewerker Ontwikkeling III van team KCC, cluster Dienstverlening.

Als plaatsvervanger is aangewezen medewerker Beleidsuitvoering IV van team KCC, cluster Dienstverlening.

Privacybeheer

Als privacybeheerder is aangewezen manager I, cluster Dienstverlening.

Als plaatsvervanger is aangewezen manager I, cluster Maatschappelijke Zaken.

Toezichtsbeheer

Als toezichthouders zijn aangewezen:

  • medewerker Ontwikkeling III, medewerker beleidsuitvoering IV, medewerker Publiek I en II van team KCC van cluster Dienstverlening;

  • medewerker Gegevens II van team Informatie (BRP) van cluster Dienstverlening;

  • adviseur IV en medewerker Handhaving I van team Handhaving en toezicht van cluster Maatschappelijke Zaken;

  • medewerker Beleidsuitvoering II van team Leerlingzaken van cluster Maatschappelijke Zaken;

  • medewerker Handhaving I, II en III van team Vergunningen toezicht en handhaving van cluster Ruimtelijke Zaken.

Controle op informatiebeveiliging

Als CISO is aangewezen adviseur III van team Informatie van cluster Dienstverlening.

Als plaatsvervanger CISO is aangewezen adviseur IV van team Informatie van cluster Dienstverlening.

Systeembeheer

De systeembeheerders zijn in dienst bij PinkRoccade en GRID nv. Vervanging vindt onderling plaats.

Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt d.d. 10 december 2019.

Burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt,

De secretaris, De burgemeester,

Herman Groothuis Cora-Yfke Sikkema