Organisatie | Waadhoeke |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Waadhoeke houdende regels omtrent taken betreffende waardedocumentenproces (Benoeming functionarissen waardedocumenten en registratie bevoegdheden) |
Citeertitel | Benoeming functionarissen waardedocumenten en registratie bevoegdheden |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Onbekend
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
18-12-2019 | nieuwe regeling | 03-12-2019 | 19.206693 |
Voor deze medewerkers zijn in de gemeente Waadhoeke organieke functiebeschrijvingen opgesteld. Voor de toepassing van het Informatiebeveiligingshandboek en de volledigheid is de tekst van deze functiebeschrijvingen hierna integraal opgenomen. De in de wetgeving opgenomen taken en verantwoordelijkheden zijn integraal van toepassing op de hier genoemde functiebeschrijvingen.
De manager publiekscentrum is, met uitzondering van de rol van de beveiligingsfunctionaris waardedocumenten, bevoegd in de toekomst functionarissen aan te wijzen en wijzigingen aan te brengen.