Organisatie | Eersel |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Regeling attenties bij bijzondere gebeurtenissen medewerkers gemeente Eersel 2008 |
Citeertitel | Regeling attenties bij bijzondere gebeurtenissen medewerkers gemeente Eersel 2008 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen.
Regeling attenties bij bijzondere gebeurtenissen medewerkers gemeente Eersel 2008
Geen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-04-2008 | onbekend | 01-04-2008 Niet bekend | onbekend |
Het college van de gemeente Eersel;
overwegende dat op 3 juni 2003 door het college werd vastgesteld de "Regeling interne representatie bij bijzondere gebeurtenissen bestuurders en medewerkers gemeente Eersel 2003";
dat in verband met de inhoud, de tekst en de praktische invoering van de regeling de vaststelling van een nieuwe regeling gewenst is;
gelezen het advies van de Ondernemingsraad d.d.14 maart 2008;
Regeling attenties bij bijzondere gebeurtenissen medewerkers Gemeente Eersel 2008
Voor de toepassing van deze regeling wordt verstaan onder "medewerker" : degene die op basis van de CAR/UWO in vaste of tijdelijke dienst van de gemeente werkzaam is.
Artikel 3 Bijzondere gebeurtenissen
Bij kennisneming van de volgende gebeurtenissen zijn de daarachter vermelde bedragen beschikbaar voor een gepaste attentie :
Bij het bereiken van de volgende jubilea zijn de daarachter vermelde bedragen beschikbaar voor een gepaste attentie
Artikel 5 Samenkomst bij bepaalde gelegenheden
Bij afscheid van een medewerker, die langer dan een jaar voor de gemeente Eersel werkzaam is geweest, en bij de viering van een 25-jarig of 40-, respectievelijk 50-jarig jubileum als bedoeld in artikel 4 vindt, tenzij de betrokkene daarop geen prijs stelt, een bijeenkomst plaats van het personeel van de gemeentelijke organisatie, in het gemeentehuis, van 16.30 tot 18.30 u. Het eerste uur kan worden beschouwd als werktijd.Voor die bijeenkomst worden eventuele partner en kind(eren) van de medewerker uitgenodigd. Ter beoordeling van de algemeen directeur kan daarop een receptie aan-sluiten, waarvoor functionele externe relaties kunnen worden uitgenodigd.
De organisatie van de in lid 1 bedoelde personeelsbijeenkomst met eventuele receptie is in handen van de daartoe aangewezen medewerker van het team P&O, in overleg met de desbetreffende medewerker en zijn leidinggevende. Waar nuttig legt bedoelde P&O-medewerker de te volgen procedure bij de organisatie van die bijeenkomsten in een draaiboek vast.
Indien de betrokken medewerker niet opteert voor de in lid 1 genoemde bijeenkomst, heeft hij de mogelijkheid om zelf een bijeenkomst op een externe locatie te organiseren. De gemeente Eersel draagt maximaal € 600,- bij in de kosten. Voor deze bijeenkomst dienen in ieder geval de direct leidinggevende, de teamcoördinator en de medewerkers van het team, waarvan betrokkene deel uitmaakt, te worden uitgenodigd. Indien men kiest voor een lunch mag één uur als werktijd worden beschouwd.