Organisatie | Amsterdam |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit van de directeur Afval en Grondstoffen van de gemeente Amsterdam houdende regels omtrent Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling, Afval en Grondstoffen |
Citeertitel | Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling, Afval en Grondstoffen |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt Het Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling van 14 mei 2019.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
12-11-2019 | 01-11-2019 | nieuwe regeling | 30-10-2019 |
De directeur Afval en Grondstoffen
Mandaat c.q. ondermandaat, volmacht en machtiging te verlenen aan de directeur van de directie Afval en Grondstoffen en te bepalen dat deze bevoegdheden worden ondergemandateerd aan Afdelingsmanager Optimaliseren Afvalketen en Projectrealisatie, Afdelingsmanager Inzameling, Adjunct Afdelingsmanager Inzameling, Afdelingsmanager Assets Inzamelvoorzieningen, Afdelingsmanager Bedrijfsbureau en Teamleiders ten aanzien van de volgende aangelegenheden:
Hoofdstuk 4 Plaatsvervangingsregeling
De directeur wijst als vervanger aan de afdelingsmanager Optimaliseren Afvalketens en Projectrealisatie en de afdelingsmanager Inzameling om zijn bevoegdheden ingevolge het bevoegdhedenbesluit en de budgethoudersregeling uit te voeren indien hij meer dan 2 werkdagen afwezig is of bij onverwijlde spoed.