Organisatie | 's-Gravenhage |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | HANDBOEK OPENBARE RUIMTE BINCKHORST |
Citeertitel | Handboek openbare ruimte Binckhorst |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | Handboek openbare ruimte Binckhorst |
Geen
Onbekend
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
19-07-2019 | 19-07-2019 | Nieuwe regeling | 19-07-2019 |
Het college van burgemeester en wethouders,
de wnd. secretaris , de burgemeester,
De Binckhorst is in verandering. Voor de concrete en eenduidige materialisering van de buitenruimte is een aanvulling op het Handboek Openbare Ruimte nodig. Om bestaande en toekomstige initiatieven op een positieve manier te laten bijdragen aan de doelstellingen en ambities van de Binckhorst, is binnen het prijsniveau voor Residentie Kwaliteit dit Handboek uitgewerkt en aangevuld met typische Binckhorst elementen. Het Handboek Openbare Ruimte Binckhorst is verbonden aan het Omgevingsplan Binckhorst en zal na vaststelling betrokken worden bij de beoordeling van vergunningaanvragen.
De documenten zijn in te zien bij het Den Haag Informatiecentrum vanaf maandag 30 september 2019, Spui 70 (maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 16.30 uur). Het document is tevens te raadplegen via deze link:
https://denhaag.raadsinformatie.nl/modules/13/overige_bestuurlijke_stukken/524463
Zienswijzen dienen te worden gericht aan het College van Burgemeester en wethouders van Den Haag, afdeling Projectmanagement Den Haag, Dienst Stedelijke Ontwikkeling, Postbus 12 655, 2500 DP Den Haag, onder vermelding van Handboek Openbare Ruimte Binckhorst.
Tevens is het mogelijk de zienswijze onder bovenstaande vermelding per e-mail te adresseren aan binckhorst@denhaag.nl
Ook kan eventueel mondeling een zienswijze kenbaar worden gemaakt. U kunt hiertoe een afspraak maken via telefoonnummer: 14070. Om termijnoverschrijding te voorkomen wordt u verzocht om uiterlijk14 dagen vóór afloop van de inzagetermijn een afspraak te maken.