Organisatie | Brummen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | VASTGESTELD WIJZIGING REGELING MELDING MISSSTANDEN VAN DE GEMEENTE BRUMMEN |
Citeertitel | Regeling melden misstanden gemeente Brummen |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Externe bijlage | Regeling melden vermoeden misstanden gem. Brummen |
Deze regeling is op 01-01-2020 vervallen door de inwerkingtreding van de Wet normalisering rechtspositie ambtenaren.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-08-2019 | 01-01-2020 | Vastgesteld wijziging regeling melding misstanden gemeente Brummen | 16-07-2019 |
1. Artikel 2 lid 1 van de regeling melding misstanden als volgt te wijzigen:
Het college benoemt één interne en één externe vertrouwenspersoon integriteit te wijzigen in:
Het college benoemt minimaal één interne en één externe vertrouwenspersoon integriteit.
2. Twee medewerkers van de gemeente Brummen aan te wijzen als interne vertrouwenspersoon integriteit voor vier jaar met ingang van de inwerkingtreding van de gewijzigde regeling melding misstanden.
3. Een externe aan te wijzen als externe vertrouwenspersoon integriteit.
4. De bevoegdheid tot het aanwijzen van een externe vertrouwenspersoon integriteit en externe vertrouwenspersoon ongewenst gedrag te mandateren aan de Algemeen Directeur / gemeentesecretaris.