Organisatie | Oldambt |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Wijzigingsbesluit bijlage 2 behorende bij de ‘Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016’ |
Citeertitel | |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | basisregistratie personen |
Geen
http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/Actueel/Oldambt/CVDR417904.html
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
14-06-2019 | wijziging bijlage 2 | 21-05-2019 |
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt,
gelezen het voorstel van het cluster Dienstverlening, team KCC;
gelet op artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016;
overwegende de wens tot wijziging van bijlage 2 behorende bij de ‘Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016’;
bijlage 2 behorende bij de ‘Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016’ als volgt te wijzigen:
Het kopje ‘Toezicht’ komt als volgt te luiden:
Als toezichthouders zijn aangewezen:
medewerker Ontwikkeling III, medewerker beleidsuitvoering IV, medewerker Publiek I en II van team KCC van cluster Dienstverlening;
medewerker Publiek I van team Informatie van cluster Dienstverlening;
adviseur IV en medewerker Handhaving I van team Toezicht en handhaving van cluster Maatschappelijke Zaken;
medewerker Beleidsuitvoering II en III van team Jeugd en werk van cluster Maatschappelijke Zaken;
medewerker Handhaving I, II en III van team Vergunningen toezicht en handhaving van cluster Ruimtelijke Zaken.
Dit besluit treedt - na behoorlijk te zijn bekend gemaakt - in werking op de dag na die van bekendmaking.
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van de gemeente Oldambt d.d. 21 mei 2019.