Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Berkelland

Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Berkelland houdende regels omtrent het openbaar maken van de nevenfuncties van topambtenaren

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBerkelland
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBesluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Berkelland houdende regels omtrent het openbaar maken van de nevenfuncties van topambtenaren
CiteertitelRegeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling bevat de vroegst mogelijke datum van inwerkingtreding.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

11-05-201901-01-2020nieuwe regeling

14-08-2007

gmb-2019-115282

Tekst van de regeling

Intitulé

Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Berkelland houdende regels omtrent het openbaar maken van de nevenfuncties van topambtenaren
Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

Inhoudsopgave

  • Artikel 1

  • Artikel 2

  • Artikel 3

  • Artikel 4

  • Artikel 5

  • Artikel 6

Artikel 1  

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:

  • 1.

    de gemeentesecretaris;

  • 2.

    de directeur organisatie;

  • 3.

    de afdelingshoofden en

  • 4.

    de concernadviseur kwaliteit en control.

Artikel 2  

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voorzover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

Artikel 3  

Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden in het gemeentehuis ter inzage te leggen en op de gemeentelijke website te publiceren.

Artikel 4  

De opgave vermeldt:

  • a.

    de hoofdfunctie;

  • b.

    de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden;

  • c.

    de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden en

  • d.

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen.

Artikel 5  

De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.

Artikel 6  

Deze regeling treedt in werking met ingang van 1 september 2007.