Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Best

Aanwijzing van de woz- en heffingsambtenaar

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBest
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzing van de woz- en heffingsambtenaar
Citeertitel
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerpAanwijzing woz-ambtenaar en heffingsambtenaar

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Gemeentewet

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

02-04-201913-10-2018Aanwijzing woz-ambtenaar en heffingsambtenaar

06-03-2019

gmb-2019-76625

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzing van de woz- en heffingsambtenaar

 

Burgemeester en wethouders,

 

gelet op het Algemeen mandaatbesluit gemeente Best 2017, artikel 231 lid 2 van de Gemeentewet en artikel 1 lid 2 van de Wet waardering onroerende zaken.

 

besluit

 

aan te wijzen

 

  • 1.

    als heffingsambtenaar: de medewerker gemeentelijke heffingen B

  • 2.

    als WOZ-ambtenaar: de medewerker woz A

 

  

Dit besluit treedt in werking met ingang van de datum van bekendmaking en werkt terug tot 13 oktober 2018. Per deze datum wordt het besluit van 17 juni 2008 tot aanwijzing van de medewerker gemeentelijke heffingen A als heffings- en WOZ-ambtenaar ingetrokken.

 

   

6 maart 2019

 

 

Burgemeester en wethouders van Best,

 

  • Hans Ubachs

    Burgemeester

    Ceciel Noordman

    secretaris