Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Terschelling

Beleidsregels loting kermisvergunning

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieTerschelling
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBeleidsregels loting kermisvergunning
CiteertitelBeleidsregels loting kermis
Vastgesteld doorburgemeester
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpBestuur en Openbare orde en veiligheid

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

nieuwe regeling

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

N.v.t.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

27-02-201904-02-2019nieuwe regeling

01-02-2019

gmb-2019-45670

0-25

Tekst van de regeling

Intitulé

Beleidsregels loting kermisvergunning

De burgemeester van de gemeente Terschelling;

 

Gelezen het advies spelregels loting kermisvergunning d.d. 21 januari 2019;

 

Besluit:

de volgende beleidsregels vast te stellen voor de loting van de kermis op Terschelling:

 

  • 1.

    De loting vindt plaats in het gemeentehuis op een door de burgemeester te bepalen tijdstip;

  • 2.

    De inschrijvers dienen zich voorafgaand aan de loting te melden bij de behandelend ambtenaar;

  • 3.

    De behandelend ambtenaar draagt zorg voor de verstrekking van de lotingsformulieren;

  • 4.

    Tijdens de loting dienen inschrijvers persoonlijk aanwezig te zijn. Machtigingen worden niet geaccepteerd.

  • 5.

    Onjuist ingevulde lotingsformulieren worden ongeldig verklaard.

  • 6.

    De loting wordt door de burgemeester verricht;

  • 7.

    De inschrijver die de loting vergund krijgt, kan de gunning niet overdragen.

Terschelling, 1 februari 2019

De burgemeester van de gemeente Terschelling,

J.B. Wassink,

burgemeester