Organisatie | Heemstede |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Op welke manieren kunt u berichten sturen aan de gemeente? |
Citeertitel | Op welke manieren kunt u berichten sturen aan de gemeente? |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
artikel 2:15, eerste lid, van de Algemene wet bestuursrecht
n.v.t.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
10-01-2019 | nieuwe regeling | 18-12-2018 |
U kunt ALTIJD via de fysieke post uw berichten sturen aan de gemeente.
Daarnaast biedt de gemeente de volgende digitale kanalen: webformulieren, e-mail, Facebook, WhatsApp, Twitter en Messenger.
Niet alle digitale kanalen zijn geschikt voor alle berichten.
Hieronder wordt aangegeven welke bericht u via welk digitaal kanaal aan de gemeente kan versturen (*).
Omgevingsvergunningen kunt u digitaal indienen via de landelijke voorziening www.omgevingsloket.nl.
Producten kunt u digitaal aanvragen via een webformulier op de website www.heemstede.nl. Bijvoorbeeld een uittreksel of een verhuisbericht. Vaak is hiervoor DigiD nodig.
Aanvragen om een beschikking, klachten en bezwaarschriften kunt u digitaal naar de gemeente versturen via een webformulier of via e-mail.
Verzoeken om inzage in persoonsgegevens (vastgelegd in artikelen 15 tot en met 21 van de Algemene Verordening Gegevensbescherming) kunt u digitaal indienen via een webformulier met DigiD.