Organisatie | Rotterdam |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit proef flexibele sluitingstijden 2019 |
Citeertitel | Besluit proef flexibele sluitingstijden 2019 |
Vastgesteld door | burgemeester |
Onderwerp | openbare orde en veiligheid |
Eigen onderwerp |
Het besluit “Besluit proef flexibele openingstijden 2018” wordt ingetrokken; GBL 2018-67 / CVDR489076 Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2019 en is geldig tot 1 januari 2021.
http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/historie/rotterdam/373493/373493_1.html
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-01-2019 | 01-01-2021 | Nieuwe regeling | 18-12-2018 | 2018-168 |
De burgemeester van de gemeente Rotterdam,
gelezen het voorstel van de Directeur Veiligheid van 13 december 2018;
de burgemeester op grond van artikel 2.29, tiende lid, van de APV Rotterdam 2012 bevoegd is om in het belang van de openbare orde of het woon- of leefklimaat voor een of meer openbare inrichtingen, voor categorieën van openbare inrichtingen of voor de tot de openbare inrichting behorende terrassen de geldende openings- en sluitingstijden, al dan niet tijdelijk, te beperken, dan wel andere openings- en sluitingstijden vast kan stellen;
gelet op het bepaalde in artikel 2.29, tiende lid, van de Algemene plaatselijke verordening Rotterdam 2012;
De openingstijden van openbare inrichtingen als bedoeld in artikel 2.27, sub a, van de Algemene plaatselijke verordening Rotterdam 2012 die gelegen zijn aan de Nieuwe Binnenweg, in het gedeelte tussen het Eendrachtsplein en de ’s-Gravendijkwal worden in de periode van 1 januari 2019 tot en met 1 januari 2021 vastgesteld van 00.00 uur tot 24.00 uur.
De burgemeester kan besluiten dat voor een inrichting de openingstijden, genoemd in artikel 1 van dit besluit:
Belanghebbenden kunnen tegen dit besluit binnen zes weken na bekendmaking ervan een bezwaarschrift indienen bij de burgemeester.
Dit bezwaarschrift moet ondertekend zijn en ten minste bevatten:
U wordt verzocht tevens een kopie van dit besluit mee te zenden.
Het bezwaarschrift moet worden gezonden naar:
De burgemeester, t.a.v. de Algemene Bezwaarschriftencommissie, postbus 1011, 3000 BA te ROTTERDAM. Faxnummer Algemene Bezwaarschriftencommissie: (010) 267 6300.
U kunt uw bezwaarschrift ook via internet indienen via het webformulier. Dit is te vinden onder het kopje 'Formulier' op de website www.rotterdam.nl/pdc:bezwaar_indienen. U heeft daarvoor wel een DigiD-code, of als bedrijf een E-herkenning, nodig. Deze kunt u aanvragen via www.digid.nl, respectievelijk www.eherkenning.nl.
U kunt, indien u een bezwaarschrift bij de burgemeester heeft ingediend, een verzoek om voorlopige voorziening (o.a. schorsing) indienen bij:
Rechtbank Rotterdam, sector Bestuursrecht, Postbus 50951,3007 BM te ROTTERDAM.
Dit gemeenteblad 2018, nummer 168, is uitgegeven op 19 december 2018 en ligt op dins-, woens- en donderdagen van 9.00 tot 13.00 uur ter inzage bij het Bestuurlijk Informatiecentrum Rotterdam (BIR), locatie Wachtruimte Timmerhuis, Halvemaanpassage 1 (trap op, melden bij Informatiebalie)
(Zie ook: www.bis.rotterdam.nl – Regelgeving of Gemeentebladen chronologisch)