Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Hardinxveld-Giessendam

Vaststellen handboeken en vervangingsbesluit archiefbescheiden en personeelsdossiers

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieHardinxveld-Giessendam
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingVaststellen handboeken en vervangingsbesluit archiefbescheiden en personeelsdossiers
Citeertitel
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp
Externe bijlagen1 - Handboek Vervanging Archiefbescheiden 2 - Handboek Vervaning Personeelsdossiers 3- Kwaliteitshandboek Drechtsteden

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 3:40 van de Algemene wet bestuursrecht

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

27-07-2018Nieuwe regeling

11-07-2018

gmb-2018-161949

052382828

Tekst van de regeling

Intitulé

Vaststellen handboeken en vervangingsbesluit archiefbescheiden en personeelsdossiers

Het college van Burgemeester en wethouders van de gemeente Hardinxveld-Giessendam;

 

Gezien het voorstel d.d. 17 maart 2017 m et kenmerk 052381962 inzake "Vaststellen handboeken en vervangingsbesluit archiefbescheiden en personeelsdossiers";

 

Verwijzende naar het Kwaliteitshandboek Drechtsteden d.d. 13-12-2015 (versie 1.0), het handboek vervanging archiefbescheiden d.d. 18-11-2016 (versie 1.0) en het handboek vervanging Personeelsdossiers d.d. 18-11-2016 (versie 1.0);

 

BESLUIT:

 

In samenhang met de implementatie van het Klant-, zaak en archiefsysteem besluiten om:

  • 1.

    Het kwaliteitshandboek Drechtsteden vast te stellen

  • 2.

    Het handboek vervanging archiefbescheiden vast te stellen en over te gaan tot vervanging van de archiefbescheiden

  • 3.

    Het handboek vervanging personeelsdossiers vast te stellen en over te gaan tot vervanging van de personeelsdossiers.

 

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van 11 juli 2017.

Burgemeester en wethouders van Hardinxveld-Giessendam,

de secrretaris, de burgemeester

drs. Robert 't Hoen MPM Dirk Heijkoop