Organisatie | Raalte |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren griffie Raalte |
Citeertitel | Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren griffie Raalte |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
artikel 107e van de Gemeentewet
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-08-2018 | nieuwe regeling | 02-07-2018 | 11290-2018 |
Deze regeling heeft tot doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de medewerker die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.
Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door publicatie van een actuele opgave van nevenwerkzaamheden op www.raalte.nl.
Deze regeling treedt in werking op de dag volgend op die waarop de bekendmaking heeft plaats gevonden.
Deze regeling kan worden aangehaald als de regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren griffie Raalte.
Aldus besloten door de raad in zijn openbare vergadering van 12 juli 2018.
Griffier,
Jan Bouke Zijlstra
Voorzitter,
Martijn Dadema