Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Krimpenerwaard

Regeling vervanging en waarneming afdelingsmanagers gemeente Krimpenerwaard 2018

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieKrimpenerwaard
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingRegeling vervanging en waarneming afdelingsmanagers gemeente Krimpenerwaard 2018
CiteertitelRegeling vervanging en waarneming afdelingsmanagers gemeente Krimpenerwaard 2018
Vastgesteld doorgeattribueerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/XHTMLoutput/Historie/Krimpenerwaard/358134/CVDR358134_5.html
  2. http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/Historie/Krimpenerwaard/362219/362219_2.html
  3. http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/Historie/Krimpenerwaard/CVDR611614/CVDR611614_1.html
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

24-07-201801-07-2018Nieuwe regeling

19-07-2018

gmb-2018-158650

ZK18004207/ 18-0020370

Tekst van de regeling

Intitulé

Regeling vervanging en waarneming afdelingsmanagers gemeente Krimpenerwaard 2018

De gemeentesecretaris/algemeen directeur van de gemeente Krimpenerwaard;

 

gelet op de Mandaatregeling 2015, de Budgethoudersregeling Krimpenerwaard 2015 en de Organisatieregeling gemeente Krimpenerwaard;

 

besluit:

 

vast te stellen de

“Regeling vervanging en waarneming afdelingsmanagers gemeente Krimpenerwaard 2018”:

Artikel 1
  • 1.

    Een afdelingsmanager, als bedoel in de Organisatieregeling gemeente Krimpenerwaard, wordt bij zijn afwezigheid vervangen door één van de andere afdelingsmanagers.

  • 2.

    De te vervangen afdelingsmanager wijst een eerste, tweede en derde plaatsvervanger aan.

  • 3.

    Indien de te vervangen afdelingsmanager zelf niet in staat is in zijn vervanging te voorzien, wijst de gemeentesecretaris/algemeen directeur de plaatsvervanger aan.

 

Artikel 2

Indien de functie van afdelingsmanager vacant is, wijst de gemeentesecretaris/algemeen directeur één van de andere afdelingsmanagers aan als waarnemend afdelingsmanager.

 

Artikel 3

De Vervangingsregeling / waarneming afdelingsmanagers, vastgesteld op 15 juli 2015 wordt ingetrokken.

 

Artikel 4
  • 1.

    Deze regeling wordt aangehaald als “Regeling vervanging en waarneming afdelingsmanagers gemeente Krimpenerwaard 2018”.

  • 2.

    Deze regeling treedt in werking met ingang van de dag na haar bekendmaking en werkt terug tot en met 1 juli 2018.

 

 

Vastgesteld op 19 juli 2018

Mw. mr. M. Plantinga

Gemeentesecretaris/algemeen directeur