Organisatie | Amersfoort |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit van de afdelingsmanager interne dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling interne dienstverlening en advies gemeente Amersfoort |
Citeertitel | Ondermandaat afdeling interne dienstverlening en advies gemeente Amersfoort |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt het Ondermandaatbesluit van de afdeling Interne dienstverlening en Advies (Publicatiedatum 20-10-2015).
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
12-07-2018 | nieuwe regeling | 13-06-2018 | 5793136 |
Met dit besluit verleent de afdelingsmanager Interne Dienstverlening en Advies ondermandaat van de hem toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018 (publicatiedatum 18 april 2018).
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.
Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatbesluit van de afdeling Interne dienstverlening en Advies (Publicatiedatum 20-10- 2015) ingetrokken.