Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Regio Gooi en Vechtstreek

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieRegio Gooi en Vechtstreek
OrganisatietypeRegionaal samenwerkingsorgaan
Officiële naam regelingRegeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren
CiteertitelRegeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren Regio Gooi en Vechtstreek
Vastgesteld doordagelijks bestuur
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpRegeling nevenfuncties topambtenaren

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/Historie/Regio%20Gooi%20en%20Vechtstreek/98245/98245_1.html

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2018-16848.html?zoekcriteria=%3fzkt%3dUitgebreid%26pst%3dStaatscourant%26dpr%3dAlle%26sdt%3dDatumPublicatie%26org%3dGooise%2bMeren%26orgt%3dgemeente%26planId%3d%26pnr%3d1%26rpp%3d10%26_page%3d2%26sorttype%3d1%26sortorder%3d4&resultIndex=11&sorttype=1&sortorder=4

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

05-05-201801-01-201801-01-2020Nieuwe regeling

04-05-2018

bgr-2018-680

18.0002288

Tekst van de regeling

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

 

 Het Dagelijks Bestuur van de Regio Gooi en Vechtstreek

 

Gelet op:

 

De instemming van de Regio ondernemingsraad d.d. 3 april 2018 (18.0003239) met deze regeling;

 

BESLUIT:

 

Vast te stellen de navolgende:

 

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

 

Artikel 1

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:

 

  • 1.

    Algemeen Directeur

  • 2.

    Plaatsvervangend algemeen directeur

  • 3.

    Bestuurssecretaris

  • 4.

    Manager van de eenheden:

  • Facilitair Bedrijf

  • GAD

  • GGD

  • Inkoop en contractbeheer

  • Jeugd en Gezin

  • Maatschappelijke Dienstverlening

  • Sturing

  • RAV

  • 5.

    Concern controller

  • 6.

    Programmacontroller

     

Artikel 2

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

 

Artikel 3

De in artikel 2 bedoelde nevenwerkzaamheden worden openbaar gemaakt door publicatie op de website van de Regio Gooi en Vechtstreek.

 

Artikel 4

De opgave vermeldt:

  • a.

    de benaming van de hoofdfunctie;

  • b.

    een beschrijving van de nevenwerkzaamheden alsmede de instantie(s) waarbij deze werkzaamheden verricht worden;

  • c.

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen.

     

Artikel 5

De Algemeen Directeur is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.

 

Artikel 6

Deze regeling treedt in werking met ingang van 1 januari 2018.

 

Vastgesteld in de vergadering van het Dagelijks Bestuur van de Regio Gooi en Vechtstreek op d.d. 12 april 2018.

 

Bussum, 4 mei 2018

J.J. Bakker

secretaris

P.I. Broertjes

voorzitter