Organisatie | Amsterdam |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit van de stadsdeelsecretaris van de bestuurscommissie Zuidoost van de gemeente Amsterdam houdende regels omtrent ZUIDOOST - de vervangingsregeling Vervangingsregeling Bestuurscommissie Zuidoost |
Citeertitel | ZUIDOOST - Vervangingsregeling bestuurscommissie Zuidoost |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | mandaten |
Geen
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2015-7168.html
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
21-04-2018 | 01-01-2018 | nieuwe regeling | 15-03-2018 |
De stadsdeelsecretaris, het afdelingshoofd bestuur en organisatie, de afdelingsmanagers en de teamleiders vervangen elkaar volgens onderstaand schema.
Artikel 2. Indien de aangewezen plaatsvervangers afwezig zijn dan vindt vervanging als volgt plaats:
Artikel 3. Bevoegdheden en beperkingen
De plaatsvervanger is bevoegd de taken en verantwoordelijkheden van degene die hij of zij vervangt uit te oefenen bij diens afwezigheid; de tweede plaatsvervanger is daartoe bevoegd bij afwezigheid van de eerste plaatsvervanger. Indien van toepassing, is de derde plaatsvervanger daartoe bevoegd bij afwezigheid van de eerste en de tweede plaatsvervanger. Bij afwezigheid van de aangewezen plaatsvervangers is de plaatsvervanger bedoeld in artikel 2 bevoegd.
Onder taken en bevoegdheden wordt onder meer, maar niet uitsluitend, verstaan het in mandaat nemen van besluiten, het ondertekenen van overeenkomsten, voor zover die plaatsvervangers tevens een mandaat dan wel een volmacht van het dagelijks bestuur hebben gekregen voor het aangaan van financiële verplichtingen conform het “Ondermandaatregister functionarissen bestuurscommissie Zuidoost 2015” en eveneens aangewezen budgethouders zijn conform de stedelijke budgethoudersregeling;