Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Meerssen

Benoeming toezichthouders voor handhaving wet Basisregistratie Personen

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieMeerssen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBenoeming toezichthouders voor handhaving wet Basisregistratie Personen
CiteertitelBenoeming toezichthouders voor handhaving wet Basisregistratie Personen
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

N.v.t.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

13-03-201813-03-2018Nieuwe regeling

30-01-2018

gmb-2018-51153

Tekst van de regeling

Intitulé

Benoeming toezichthouders voor handhaving wet Basisregistratie Personen

 

Burgemeester en wethouders maken bekend dat zij op 30-01-2018 hebben besloten twee gemeenteambtenaren aan te wijzen als toezichthouder als bedoeld in artikel 5.11 van de Algemene wet bestuursrecht. Op grond van artikel 4:2 wet BRP wijst het college ambtenaren aan die belast zijn met de naleving van de verplichtingen genoemd in de Wet BRP.

 

Deze aanwijzing vindt plaats in het kader van hun werkzaamheden voor het project Landelijke Aanpak Adreskwaliteit. Het gaat daarbij om de aanpak van adresfraude en de verbetering van de kwaliteit van de Basisregistratie personen. (BRP)

Ter inzagelegging

Genoemde benoeming ligt vanaf heden kosteloos ter inzage bij het Klant Contact Centrum (KCC) en is tevens te raadplegen op www.overheid.nl. Op verzoek kan tegen betaling van de daarvoor geldende kosten een afschrift worden verkregen.

 

Informatie: Klant Contact Centrum (KCC) tel. 14 043.

E-mail: info@meerssen.nl