Organisatie | Oldambt |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Aanwijzingsbesluitklachtencoördinatoren en mediators gemeente Oldambt |
Citeertitel | |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
08-02-2018 | 08-02-2018 | nieuw | 23-01-2018 | ||
08-02-2018 | gewijzigde regelgeving | 23-01-2018 |
Tot klachtencoördinatoren, als bedoeld in artikel 2, eerste lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt en als zodanig belast met de in artikel 2, tweede lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt genoemde taken, aan te wijzen:
- de heer A.J. de Wit (Medewerker Ontwikkeling IV, team Beleid)
- de heer K. van der Broek (Medewerker Ontwikkeling III, team Ruimte en Economie)
- mevrouw N.M. de Ruiter-Meijer (Beleidsuitvoering II, team Inkomen)
- de heer E.A. Abbas (Medewerker Ontwikkeling IV, team Ruimte en Economie)
Allen aangesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt.
Dit aanwijzingsbesluit in werking te laten treden de dag na die van bekendmaking.
Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt d.d. 23 januari 2018