Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Utrecht

Gemeente Utrecht Plaatsvervangerbesluit 2018 Volksgezondheid

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieUtrecht
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingGemeente Utrecht Plaatsvervangerbesluit 2018 Volksgezondheid
CiteertitelGemeente Utrecht Plaatsvervangerbesluit 2018 Volksgezondheid
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpGemeente Utrecht Plaatsvervangerbesluit 2018 Volksgezondheid

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

N.v.t.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-201814-01-2020nieuwe regeling

21-12-2017

gmb-2018-6274

Tekst van de regeling

Intitulé

Gemeente Utrecht Plaatsvervangerbesluit 2018 Volksgezondheid

Zaaknummer: 5028095

 

Het hoofd Volksgezondheid,

 

Gelet op het besluit van burgemeester en wethouders van Utrecht en het besluit van de burgemeester tot vaststelling van het mandaatregister gemeente Utrecht en het ondermandaat besluit van de Algemeen Directeur – Gemeentesecretaris van 19 december 2017

 

Overwegende dat met het oog op de waarborg van continuïteit in de uitoefening van de bevoegdheden en mandaten wenselijk is binnen het organisatieonderdeel Volksgezondheid plaatsvervangers aan te wijzen,

 

Besluit

 

1. de functionarissen in de bij dit besluit behorende lijst aan te wijzen als vervangers van de daarin vermelde leidinggevende functionarissen;

2. aan de plaatsvervangers ondermandaat en ondervolmacht te verlenen voor (uitsluitend) de bevoegdheden die zijn toegekend aan de functionaris die zij vervangen. Het verlenen van onder-ondermandaat is niet toegestaan;

3. plaatsvervanging kan slechts geschieden bij afwezigheid van de leidinggevende functionaris;

4. de uitoefening van deze bevoegdheden dient te geschieden conform de instructies die aan de algemene bepalingen in het Mandaatregister zijn verbonden;

5. bij ondertekening als plaatsvervanger dient de functienaam van de functionaris die wordt vervangen te worden vermeld met de toevoeging ‘plv’, én dient de eigen persoonsnaam te worden vermeld;

6 Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2018.

In onderstaande lijst wordt aangegeven welke functionaris een andere functionaris bij afwezigheid kan vervangen.

IRM volksgezondheidElke teamleider volksgezondheidTeammanager volwassenen 1Elke teamleider volksgezondheid

 

Utrecht, 21 december 2017,

Hoofd Volksgezondheid,

B. Andriessen.