Organisatie | Dordrecht |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit ondertekening van documenten gemeente Dordrecht |
Citeertitel | Besluit ondertekening van documenten gemeente Dordrecht |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
14-06-2023 | 2e wijziging ( art. 8 en art. 14) | 23-05-2023 | |||
15-11-2020 | 14-06-2023 | 1e wijziging (art. 5 en art. 11) | 03-11-2020 | ||
01-01-2018 | 15-11-2020 | nieuwe regeling | 19-12-2017 |
Het COLLEGE van BURGEMEESTER en WETHOUDERS van de gemeente DORDRECHT en de BURGEMEESTER van de gemeente DORDRECHT, ieder voor zover het zijn bevoegdheid betreft;
gelet op artikel 6 van het Algemeen Mandaatbesluit Dordrecht;
gezien het advies van de Centrale Ondernemingsraad van november 2017;
dat het college laatstelijk bij besluit van 19 december 2017 de Regels omtrent de ambtelijke organisatie Dordrecht heeft vastgesteld, waarin de organisatiestructuur en de taken van de organisatieonderdelen van het ambtelijk apparaat van de gemeente zijn beschreven;
dat het college en de burgemeester in het Algemeen Mandaatbesluit gemeente Dordrecht de bij de taken behorende beslissingsbevoegdheden in de organisatie heeft vastgelegd;
dat het aanvullend daarop nodig en gewenst is om regels vast te leggen over de opmaak en ondertekening van documenten;
vast te stellen het navolgende
Hoofdstuk 1 Ondertekening van documenten als bedoeld in artikel 1, eerste lid
Portefeuilledirecteuren en Clustermanagers
Hoofdstuk 2 Ondertekening van documenten als bedoeld in artikel 1, tweede lid