Organisatie | Bergeijk |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Klachtenregeling gemeente Bergeijk 2011 |
Citeertitel | Klachtenregeling gemeente Bergeijk 2011 |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
11-08-2017 | Nieuwe regeling | 22-12-2011 |
Hoofdstuk 3 Behandeling schriftelijke klachten
De klachtencoördinator registreert de klacht en legt deze ter behandeling voor aan de klachtbehandelaar.
Artikel 3.5 Vereisten voor het in behandeling nemen van een klacht
Behoudens artikel 9:8, lid 1 en lid 2,van de wet is het bestuursorgaan eveneens niet verplicht de klacht te behandelen indien niet is voldaan aan de indieningvereisten als bedoeld in artikel 9:4, lid 2, van de wet en de klager de voor de behandeling vereiste gegevens niet binnen twee weken heeft verstrekt nadat hij op deze tekortkoming is gewezen.