Organisatie | Leusden |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Verordening interne klachtbehandeling 2006 |
Citeertitel | Verordening interne klachtbehandeling 2006 |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-01-2006 | nieuwe regeling | 22-12-2005 Leusderkrant | 2005-11363 |
De raad van de gemeente Leusden;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 15 november 2005, nummer 2005-11363;
gelet op de artikelen 147 en 149 van de Gemeentewet;
HOOFDSTUK 2 DE BEHANDELING VAN MONDELINGE KLACHTEN
Wordt een mondelinge klacht niet tot tevredenheid van de klager afgedaan, dan wijst de klachtbehandelaar de klager op de mogelijkheid van schriftelijke klachtbehandeling, zonder welke een klacht naderhand niet door de Nationale Ombudsman in behandeling kan worden genomen in het geval de interne klachtbehandeling niet tot een bevredigende afhandeling van de klacht heeft geleid.
Aldus besloten door de raad van de gemeente Leusden in zijn openbare vergadering van 22 december 2005
de secretaris, de voorzitter.
mr. M.N.J. Broers drs. C.J.G.M de Vet
De raad, burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Leusden;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 15 november 2005, nummer 2005/11363;
ieder voorzover zijn of haar bevoegdheid strekt:
te bepalen dat als klachtbehandelaar als bedoeld in artikel 3 van de Verordening interne klachtbehandeling 2006 worden aangewezen:
te bepalen dat als klachtcoördinator als bedoeld in artikel 4 van de Verordening interne klachtbehandeling 2006 wordt aangewezen de directeur bestuurlijke/juridische zaken, tevens locosecretaris.
Aldus besloten d.d. 22 december 2005