Organisatie | Haarlemmermeer |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Ondermandaatbesluit |
Citeertitel | |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Onbekend
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
24-02-2017 | nieuw ondermandaatbesluit | 09-02-2017 |
Toevoeging bestaande ondermandaten ook naar medewerkers 1 tot en met 4 van cluster KCC
Op 15 december 2015 heeft het college het Mandaat-, machtiging- en volmachtbesluit Haarlemmermeer 2016 (hierna te noemen: het mandaatbesluit) met bijlagen vastgesteld. Dit mandaatbesluit is op 1 januari 2016 in werking getreden (Gemeenteblad 126742, 2015).
Eén van de bijlagen is het mandaatregister voor de bevoegdheden van de Gemeentesecretaris in zijn hoedanigheid van Heffingsambtenaar.
Reden voor het onderhavige verzoek is dat bij de afgifte van paspoorten, rijbewijzen of Attesta de Vita er aan de balie per kas betaald moet worden. Om praktische redenen is het gewenst daarom ook aan de medewerkers dienstverlening 1 tot en met 4 van Cluster KCC ondermandaat te verlenen.
De wijziging zal op de gebruikelijke wijze worden gepubliceerd.
Op grond van het voorgaande heb ik besloten om:
Door gemeentesecretaris gemandateerde bevoegdheden uit hoofde van zijn positie als heffingsambtenaar (artt. 231 lid 2 sub b en 255 lid 1 Gemeentewet, art. 8 lid 1 Invorderingswet 1990)
2. Dit besluit treedt in werking op moment van publicatie
De gemeentesecretaris in zijn hoedanigheid van heffingsambtenaar,