Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Groningen

Besluit van Gedeputeerde Staten van de provincie Groningen houdende subsidieplafond van de RIG2017

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieGroningen
OrganisatietypeProvincie
Officiële naam regelingBesluit van Gedeputeerde Staten van de provincie Groningen houdende subsidieplafond van de RIG2017
CiteertitelSubsidieplafond van de RIG2017
Vastgesteld doorgedeputeerde staten
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

21-12-201610-05-2017nieuwe regeling

13-12-2016

prb-2016-6789

664912

Tekst van de regeling

Intitulé

Besluit van Gedeputeerde Staten van de provincie Groningen houdende subsidieplafond van de RIG2017

Gedeputeerde Staten van Groningen maken bekend dat in hun vergadering van 13 december 2016, nr A. 23, afdeling ECP, zaaknummer 664912, is vastgesteld het subsidieplafond van de RIG2017.

Gedeputeerde Staten der provincie Groningen

Overwegende:

Dat wij op 13 december 2016 (zaaknummer 664912) hebben besloten de Subsidieregeling Regionale Investeringssteun Groningen 2017 (RIG2017) vast te stellen.

Gelet op:

Artikel 8 van de regeling RIG2017 waarin wordt vermeld dat Gedeputeerde Staten een subsidie plafond vaststellen.

Besluiten:  

  • 1.

    Het subsidieplafond van de RIG2017 vast te stellen op € 11.060.055,-.

  • 2.

    Verdeling van het onder 1. genoemde bedrag vindt plaats op basis van de criteria welke zijn genoemd in artikel 9 en de tabellen van bijlage 2 van de regeling RIG2017.

  • 3.

    Dit besluit treedt in werking vanaf de dag van plaatsing in het Provinciaal Blad.

Groningen, 13 december 2016.

Gedeputeerde Staten voornoemd:

F.J. Paas ,

voorzitter.

H.J. Bolding,

secretaris.