Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Kampen

Subsidieplafond Subsidieregeling stedelijke vernieuwing gemeente Kampen

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieKampen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingSubsidieplafond Subsidieregeling stedelijke vernieuwing gemeente Kampen
CiteertitelSubsidieplafond stedelijke vernieuwing
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpalgemeen
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/Historie/Kampen/CVDR351746/CVDR351746_1.html

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

22-12-201601-01-2020nieuw besluit

30-11-2016

gmb-2016-178196

Tekst van de regeling

Intitulé

Subsidieplafond Subsidieregeling stedelijke vernieuwing gemeente Kampen

De teammanager Ontwerp en Inrichting,

gelet op het door het college aan hem verleende mandaat, zoals opgenomen in het Mandaatoverzicht onder Team Ontwerp en Inrichting, nummer 10a,

gelet op artikel 5, eerste lid van de Algemene subsidieverordening Kampen,

gelet op de Subsidieregeling stedelijke vernieuwing gemeente Kampen,

besluit

  • 1.

    een subsidieplafond vast te stellen voor de Subsidieregeling stedelijke vernieuwing Kampen;

  • 2.

    dit subsidieplafond te bepalen op € 100.000,-- per jaar.

 

Dit besluit treedt de dag na bekendmaking in werking en werkt voor onbepaalde tijd.

 

Aldus vastgesteld op 30 november 2016.

Burgemeester en wethouders van de gemeente Kampen,

namens dezen,

M.A. Schipper

Teammanager Ontwerp en Inrichting

Bent u het niet eens met dit besluit?

In dat geval vragen wij u om eerst telefonisch contact met ons op te nemen. We nemen dan samen met u het besluit door. U kunt hiervoor bellen met Annelies Scholtz, bereikbaar op 038 339 2828.

U kunt ook direct een bezwaarschrift indienen. U kunt daarvoor gebruik maken van het bezwaarformulier op onze website (onder Digitaal loket; met DigiD) of u kunt een brief sturen naar het college van burgemeester en wethouders, Postbus 5009, 8260 GA Kampen. In uw bezwaarschrift legt u uit waarom u het niet eens bent met het besluit. U vermeldt uw naam, adresgegevens en uw telefoonnummer. Zorgt u er voor dat wij uw bezwaarschrift ontvangen binnen zes weken na de dag waarop dit besluit is verstuurd. Daarmee voorkomt u dat wij uw bezwaarschrift niet meer kunnen behandelen. Meer informatie over de bezwaarprocedure vindt u op onze website.

Het indienen van een bezwaarschrift schort de werking van dit besluit niet op. Kunt u de beslissing op het bezwaarschrift niet afwachten, dan kunt u de voorzieningenrechter van de Rechtbank Overijssel vragen om een schorsing van het besluit. Het adres daarvoor is Postbus 10067, 8000 GB Zwolle of digitaal (met DigiD) via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Voor de behandeling bent u griffierecht verschuldigd.