Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Utrecht

Algemene procesmachtiging

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieUtrecht
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAlgemene procesmachtiging
CiteertitelAlgemene procesmachtiging
Vastgesteld doorburgemeester
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpbestuur

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Gemeentewet, art. 1 71

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

1.Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

11-11-201001-01-2013nieuwe regeling

26-10-2010

Gemeenteblad van Utrecht 2010, nr. 97

Besluit burgemeester van 26 oktober 2010

Tekst van de regeling

Intitulé

Algemene procesmachtiging

 

 

Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst

Algemene procesmachtiging (besluit burgemeester van 26 oktober 2010)

De burgemeester van Utrecht,

gelet op artikel 1 71 van de Gemeentewet,

MACHTIGT:

  • 1.

    a. de juridisch adviseur van de unit Beleid en Juridische Zaken;

    • b.

      de beleidsmedewerkers van de unit Beleid en Juridische Zaken;

    • c.

      de leidinggevende van het team Incasso en Verhaal;

    • d.

      de juridisch adviseur van het team Incasso en Verhaal;

    • e.

      de coördinator van het team Incasso en Verhaal;

    • f.

      het hoofd Bancaire zaken van de Kredietbank Utrecht;

    • g.

      het hoofd Bewindvoering van de Kredietbank Utrecht;

    • h.

      de leidinggevende van het team Zorg en Sociale Voorzieningen;

    • i.

      de leidinggevende van het team Financieel Beheer,

allen werkzaam bij de afdeling Sociale Zaken en Werkgelegenheid van de Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling, om hem te vertegenwoordigen in gerechtelijke procedures, die Sociale Zaken & Werkgelegenheid voert op grond van de door de Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling uitgevoerde wetten en andere regelingen, alsmede het Burgerlijk Wetboek en het Wetboek van Burgerlijke rechtsvordering, om daar alle handelingen te verrichten of na te laten waartoe hij, ware hij zelf aanwezig, de bevoegdheid zou hebben. Deze bevoegdheid strekt zich mede uit tot het ondertekenen van verzoekschriften en dagvaardingen;

2.trekt alle machtigingen tot vertegenwoordiging in rechte die voorheen verleend zijn aan medewerkers van Sociale Zaken & Werkgelegenheid in met ingang van de dag waarop dit besluit in werking treedt.

Aldus door de burgemeester van de gemeente Utrecht op 26 oktober 2010.

De burgemeester,

Mr. A. Wolfsen

Bekendmaking is geschied op 10 november 2010.

Deze machtiging treedt in werking met ingang van 11 november 2010.