Organisatie | Leek |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Reglement externe verzending en ontvangst van elektronische postberichten voor de gemeente Leek |
Citeertitel | Reglement externe verzending en ontvangst van elektronische postberichten voor de gemeente Leek |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
n.v.t.
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
18-01-2005 | 01-01-2021 | Nieuwe regeling | 18-01-2005 Geen | Geen |
Artikel 3 Verzenden en ontvangen van elektronische postberichten
Indien een formeel elektronisch postbericht wordt ontvangen. is de ontvanger ervoor verantwoordelijk dat het gehele elektronische postbericht nog diezelfde dag wordt doorgezonden naar inboeken@leek.nl. Het bericht wordt door het team I&A afgedrukt en aangemerkt als origineel, zodat deze overeenkomstig de procedure afhandeling binnenkomende poststukken in behandeling kan worden genomen.
Indien een formeel elektronisch postbericht wordt ontvangen, dat van een handtekening moet zijn voorzien, is de ontvanger ervoor verantwoordelijk dat de afzender onmiddellijk wordt verzocht het document per conventionele brief schriftelijk in te dienen. In dat geval is deze brief het originele document.