Organisatie | Zeewolde |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Reglement werktijden/werktijdenregistratie gemeente Zeewolde |
Citeertitel | Reglement werktijden/werktijdenregistratie gemeente Zeewolde |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling is vervangen door het Reglement werktijden/werktijdenregistratie gemeente Zeewolde vastgesteld op 11-03-2014.
Geen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
12-03-2014 | 12-03-2014 | intrekking | 11-03-2014 Elektronisch Gemeenteblad, 05-06-2014 | V064 | |
13-07-2010 | 12-03-2014 | nieuwe regeling | 13-07-2010 Onbekend. | V064 |
Burgemeester en wethouders van de gemeente Zeewolde,
gelezen het voorstel van de afdeling Bestuurlijke, Facilitaire en Personele Diensten d.d. 24 december 2008;
gelet op de instemming van de Ondernemingsraad d.d. mei. 2008 en 5 juli 2010;
gelet op de artikelen 4:1 en 4:2 van de Arbeidsvoorwaardenregeling sector gemeenten (CAR/UWO); alsmede het gestelde in de Arbeidstijdenwet;
vast te stellen het navolgende Reglement werktijden/werktijdenregistratie gemeente Zeewolde.
Zo nodig verzorgt werkveld P&O collectieve invoer van feestdagen, roostervrije dagen, roosters van medewerkers, vooraf ingeplande studiedagen van een medewerker, personeelsuitjes, afdelings- of teambijeenkomsten buiten het gemeentehuis, afwezigheid in verband met verkiezingen c.q. het aanwezig zijn op een stembureau.
6. Voorschriften en instructies
Tegen betaling van € 11,- wordt door het werkveld P&O een nieuwe klokbadge verstrekt.
Dit besluit kan worden aangehaald als "Reglement werktijden/werktijdenregistratie gemeente Zeewolde" en treedt in werking met ingang van de dag na het besluit van burgemeester en wethouders van Zeewolde. Het "Reglement werktijdenregistratie gemeente Zeewolde" vastgesteld d.d. 27 maart 2007, sedertdien gewijzigd, vervalt met ingang van dit besluit.