Organisatie | Waalre |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Verordening van de gemeenteraad van de gemeente houdende regels voor het beheer en gebruik van de oude St. Willibrorduskerk Verordening regelende het beheer en gebruik van de Oude St. Willibrorduskerk |
Citeertitel | Verordening regelende het beheer en gebruik van de Oude St. Willibrorduskerk |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | volkshuisvesting en woningbouw |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt de verordening regeling beheer van “de oude St. Willibrorduskerk”.
Onbekend.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
11-11-1998 | nieuwe regeling | 03-11-1998 Onbekend. | . |
REGELING BEHEER VAN “DE OUDE ST. WILLIBRORDUSKERK”DE RAAD VAN DE GEMEENTE WAALREGelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 4 januari 1994, nr. 2;Gelet op de bruikleenovereenkomst tussen de gemeente Waalre en het parochiebestuur van de parochie H. Willibrordus d.d. 20 mei 1986;B E S L U I T:Vast te stellen de volgende verordening, regelende het beheer van “de Oude St. Willibrorduskerk”.
De leden, uitgezonderd de secretaris, worden benoemd door een periode van 4 jaren, welke periode gelijk loopt met de zittingsperiode van de gemeenteraad en zijn eenmaal voor eenzelfde hernoembaar. Bij het ontstaan van tussentijdse vacature wordt daarin door de gemeenteraad voorzien op basis van een door de desbetreffende geleding gedane aanbeveling van twee personen.
De beheerscommissie vergadert ten minste tweemaal per jaar en voorts zo dikwijls de voorzitter of ten minste 2 leden dit nodig oordelen.De voorzitter roept de leden schriftelijk tot de vergadering op.
De beheerscommissie kan geen besluiten nemen indien minder dan de helft van het aantal zitting hebbende leden aanwezig is. In dat geval wordt door de voorzitter binnen 2 weken een nieuwe vergadering belegd.Deze vergadering wordt gehouden en daarin kunnen besluiten worden genomen, ongeacht het aantal leden dat is opgekomen.
Alle betalingen en ontvangsten, verband houdende met de aan de beheerscommissie opgedragen beheerstaak, geschieden dor de kassier der gemeente Waalre ingevolge door het bestuursorgaan af te geven bevelschriften en invorderingsopdrachten.