Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Utrecht (Utr)

Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieUtrecht (Utr)
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen
CiteertitelAanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

wettelijke grondslag vervallen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Gemeentewet, art. 231
  2. Gemeentewet , art. 236
  3. Wet waardering onroerende zaken, art. 30
  4. Invorderingswet 1990, art. 63a
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-200501-01-2014nieuwe regeling

14-12-2004

Gemeenteblad van Utrecht 2004, nr. 70

Besluit B&W van 14 december 2004

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen

 

 

Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst

Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen

(b. en w.-besluit van 14 december 2004)

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht,

gelet op de artikelen 231, 236 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken, artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en artikel 63a van de Invorderingswet 1990;

B E S L U I T:

I.aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing of de invorde-ring van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 47b, 49, 50, 51, 52a en 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en in de artikelen 58 en 60 van de Invor-deringswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet:

van de Dienst Burgerzaken en Gemeentebelastingen:

  • 1.

    de directeur;

  • 2.

    het hoofd van de afdeling Gemeentebelastingen;

  • 3.

    het hoofd van de groep Heffing;

  • 4.

    de medewerkers van de groep Heffing;

  • 5.

    de medewerkers van de groep Klantenservice;

  • 6.

    het hoofd van de groep Invordering;

  • 7.

    de medewerkers van de groep Invordering;

  • 8.

    de belastingdeurwaarders van de groep Invordering;

  • 9.

    de deurwaarders van invorderingskantoor Mandaat;

  • 10.

    de invorderingsmedewerkers van invorderingskantoor Mandaat;

  • 11.

    het hoofd van de afdeling Taxaties;

  • 12.

    de taxateurs van de afdeling Taxaties;

  • 13.

    de werkvoorbereiders van de afdeling Taxaties;

  • 14.

    het hoofd Gegevensbeheer;

  • 15.

    het groepshoofd van de groep Burgerlijke Stand & Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevens;

  • 16.

    de medewerkers van de groep Burgerlijke Stand & Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevens;

  • 17.

    de coördinator Burgerzaken en Gemeentebelastingen van het wijkservicecentrum Vleuten-De Meern;

  • 18.

    de all-round medewerker van Burgerzaken van het wijkservicecentrum Vleuten-De Meern;

  • 19.

    het hoofd van de groep Administratie, huwelijksvoorbereiding en adresonderzoek;

  • 20.

    de medewerkers van de groep Administratie, huwelijksvoorbereiding en adresonderzoek;

  • 21.

    het hoofd Dienstverlening;

  • 22.

    het hoofd van de groep Gegevensverstrekkingen;

  • 23.

    de medewerkers van de groep Gegevensverstrekkingen;

  • 24.

    het hoofd van de groep Reisdocumenten;

  • 25.

    de medewerkers van de groep Reisdocumenten;

  • 26.

    het hoofd van de groep Bijzondere Dienstverlening;

  • 27.

    de medewerkers van de groep Bijzondere Dienstverlening;

  • 28.

    de coördinator Burgerzaken en Gemeentebelastingen van het wijkservicecentrum Vleuten-De Meern;

  • 29.

    de all-round medewerker van Burgerzaken van het wijkservicecentrum Vleuten-De Meern;

  • 30.

    de senior medewerker projecten en de door hem aangewezen medewerkers van de Dienst Burgerzaken en Gemeentebelastingen die werkzaamheden uitvoeren in het kader van de verkiezingen;

  • 31.

    het hoofd van de afdeling Juridische Zaken;

  • 32.

    de medewerkers van de afdeling Juridische Zaken;

van de Dienst Stadsontwikkeling:

  • 33.

    de directeur;

  • 34.

    het hoofd van het Parkeerbedrijf gemeente Utrecht

  • 35.

    de medewerkers van de sectie Handhaving van het Parkeerbedrijf Gemeente Utrecht;

  • 36.

    de beoordelingsmedewerkers van de sectie Parkeerfaciliteiten van het Parkeerbedrijf Gemeente Utrecht;

  • 37.

    de medewerkers van het stafbureau Financiën en Automatisering van het Parkeerbedrijf Gemeente Utrecht;

  • 38.

    de adviseur bestuurlijke zaken van de Vakgroep Verkeer;

  • 39.

    de manager Bedrijvenwinkel;

  • 40.

    de medewerkers van de afdeling Bouwbeheer;

van de Dienst Stadsbeheer:

  • 41.

    de directeur;

  • 42.

    de financieel-administratief medewerker van de Algemene Begraafplaatsen;

  • 43.

    het hoofd Bedrijfsvoering en Ondersteuning van de afdeling Beleid Buitenruimte;

  • 44.

    de medewerkers van de Groep Bedrijfsvoering en Ondersteuning, sectie Bedrijfsbureau, van de afdeling Beleid Buitenruimte;

  • 45.

    de coördinator nutsbedrijven van de afdeling Beleid Buitenruimte;

  • 46.

    het hoofd van bureau Markten;

van de Reinigings- en Havendienst:

  • 47.

    de directeur;

  • 48.

    de havenmeester;

  • 49.

    de plaatsvervangend havenmeester;

van de Brandweer:

  • 50.

    de commandant;

  • 51.

    het hoofd van de afdeling middelen;

van de Politie regio Utrecht:

  • 52.

    de korpschef;

  • 53.

    de chef van de afdeling Parkeren;

  • 54.

    de parkeercontroleurs van de afdeling Parkeren;

  • 55.

    de parkeercontroleurs van Parcon;

  • 56.

    de chef van de afdeling Bijzondere wetten, cluster Stad Utrecht;

  • 57.

    de medewerkers van de afdeling Bijzondere wetten, cluster Stad Utrecht;

van de Rijksdienst voor het Wegverkeer:

58.de directeur;

van de Gemeentelijke Geneeskundige en Gezondheidsdienst:

  • 59.

    de directeur;

  • 60.

    het hoofd afdeling Jeugdgezondheidszorg;

  • 61.

    de unit manager Gezondheidsvoorlichting en -opvoeding;

    • II.

      aan te wijzen de volgende personen, belast met werkzaamheden in het kader van de uitvoering van de Wet WOZ, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 47b, 49, 50, 51, 52a en 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet waardering onroerende zaken:

van de Dienst Burgerzaken en Gemeentebelastingen:

  • 1.

    de directeur;

  • 2.

    het hoofd van de afdeling Gemeentebelastingen;

  • 3.

    het hoofd van de groep Heffing;

  • 4.

    het hoofd van de afdeling Juridische Zaken;

  • 5.

    het hoofd van de afdeling Taxaties;

  • 6.

    de medewerkers van de groep Heffing;

  • 7.

    de medewerkers van de afdeling Juridische Zaken;

  • 8.

    de taxateurs van de afdeling Taxaties;

  • 9.

    de werkvoorbereiders van de afdeling Taxaties.

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2005. Het aanwijzingsbesluit van 23 december 2002 komt met ingang van 1 januari 2005 te vervallen.

Aldus vastgesteld in vergadering van het college van burgemeester en wethouders d.d. 14 december 2004.

De secretaris, De burgemeester.

Drs. M.J.C. Heeremans Mr. A.H. Brouwer-Korf

Bekendmaking heeft plaatsgevonden op 29 december 2004.

Dit aanwijzingsbesluit treedt in werking op 1 januari 2005.