Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Albrandswaard

Inkoop- en Aanbestedingenbeleid 2009

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAlbrandswaard
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingInkoop- en Aanbestedingenbeleid 2009
CiteertitelInkoop- en Aanbestedingenbeleid 2009
Vastgesteld doorgemeenteraad
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Europese richtlijn 2004/18/EG
  2. Besluit aanbestedingsregels voor overheidsopdrachten
  3. Aanbestedingsreglement Werken 2005
  4. Dienstenrichtlijn

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

13-11-200906-03-2021Inkoop en aanbestedingenbeleid 2009

26-10-2009

De Schakel Albrandswaard

2009/2195 (21474)

Tekst van de regeling

Intitulé

Inkoop- en Aanbestedingenbeleid 2009

De raad van de gemeente Albrandswaard;

 

Gezien het voorstel van het college van de gemeente Albrandswaard d.d. 1 september 2009;

 

Overwegende, dat de gemeente een duidelijk en transparant inkoop- en aanbestedingenbeleid moet voeren, waarbij voldaan wordt aan nationale en internationale wetgeving;

 

Gelezen het advies van de Rekenkamercommissie Albrandswaard d.d. September 2008;

 

Gelet op de Europese richtlijn 2004/18/EG, het Besluit aanbestedingsregels voor overheidsopdrachten, het Aanbestedingsreglement Werken 2005, de Dienstenrichtlijn en de vereiste van rechtmatigheid bij de jaarlijkse accountantscontrole;

BESLUIT:

Vast te stellen het bijgevoegd ‘Inkoop- en Aanbestedingenbeleid 2009 gemeente Albrandswaard’.

Aldus vastgesteld door de raad van de gemeente Albrandswaard in zijn openbare vergadering van 26 oktober 2009.

De griffier,

De voorzitter,