Organisatie | Leudal |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit ondermandaat afdelingshoofd Ruimte - teamleider Beheer Openbare Ruimte, Toezicht en Handhaving |
Citeertitel | Besluit ondermandaat afdelingshoofd Ruimte - teamleider Beheer Openbare Ruimte, Toezicht en Handhaving |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Besluit ondermandaat teamleider Beheer Openbare Ruimte, Toezicht en Handhaving
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
12-05-2018 | 23-01-2021 | Nieuwe regeling | 24-04-2018 Gemeenteblad 2018, 99075 | Onbekend |
Het hoofd van de afdelingRuimte,
overwegende dat het doelmatig is dat het hoofd van de afdeling Ruimte gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;
gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal, het besluit van de gemeentesecretaris/algemeen directeur dd. 24 april 2018 waarbij ondermandaat wordt verleend aan de afdelingshoofden, de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017 alsmede de notitie Leudal uit het dal dd. juni 2017, het organogram van de organisatiestructuur 2017 en de daarbij behorende indeling van medewerkers over de diverse afdelingen en teams;
Het hoofd van de afdeling Ruimte wijst op grond van artikel 3 van het Mandaat- volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal de teamleider van het team Beheer Openbare Ruimte, Toezicht en Handhavingbinnen zijn afdeling aan als degene die binnen de grenzen van de aan zijn team opgedragen taken het ondermandaat kunnen uitoefenen.
Artikel 2 uitgezonderde besluiten/beperkingen/instructies
Het nemen van besluiten tot (tijdelijke) inhuur van personeel wordt ondergemandateerd aan de de teamleider voor zover de daarmee samenhangende verplichting niet hoger is dan € 10.000,00 en voor zover daarvoor budget beschikbaar is.
Met betrekking tot het aangaan van een financiële verplichting in verband met inhuur van (tijdelijk) personeel wordt vooraf gerapporteerd aan het afdelingshoofd.
De teamleider van het team Beheer Openbare Ruimte, Toezicht en Handhaving legt verantwoording af over de uitvoering van de hem opgelegde taken en het gebruik van de verleende bevoegdheden met inachtneming van het bepaalde in artikel 10 van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal.
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
Burgemeester en wethouders van Leudal,
Gevolgd door de handtekening van de ondergemandateerde,
de naam van deze ondergemandateerde en
de functienaam van de ondergemandateerde.
Gevolgd door de handtekening van de ondergemandateerde,