Organisatie | Heemskerk |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heemskerk houdende regels omtrent mandaten Regeling mandaten 2017 |
Citeertitel | Regeling mandaten 2017 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Externe bijlage | Toelichting |
Deze regeling is vervangen door de Regeling mandaten 2018.
Deze regeling vervangt de Regeling mandaten 2016.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
05-01-2017 | 24-01-2018 | nieuwe regeling | 03-01-2017 | BIVO/2016/30277 |
Bij de uitoefening van de bevoegdheden zoals genoemd in artikel 1, lid 1, 2, en 3 van dit besluit worden de namens burgemeester en wethouders1, de burgemeester2, de heffingsambtenaar3, de invorderingsambtenaar4 uitgaande stukken als volgt ondertekend:
Aldus vastgesteld d.d. 3 januari 2017
Burgemeester en wethouders van Heemskerk,
secretaris burgemeester
de burgemeester
heffingsambtenaar
invorderingsambtenaar
Uitwerking instructies en voorwaarden zoals aangegeven in hoofdstuk 9.
Het uitvoeren van de volgende feitelijke werkzaamheden:
De directeur, manager, projectleider, CJG-coaches en medewerkers Informatie en advies machtiging te verlenen voor het uitvoeren van feitelijke werkzaamheden die nodig zijn om met ingang van 1 januari 2015 uitvoering te geven aan de wettelijke taak ten behoeve van toegang en toeleiding tot jeugdzorgvoorzieningen.
N.B. de bevoegdheid om te beslissen op een bezwaarschrift blijft voorbehouden aan het college.
en onder de volgende voorwaarden:
De gemandateerde is niet bevoegd als het gaat om:
de wettelijke afhandeling vaneen bezwaar- en of beroepschrift[1]