Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Amersfoort

Besluit van de Gemeentesecretaris van de gemeente Amersfoort houdende Ondermandaat horizontale vervanging afdelingsmanagers gemeente Amersfoort

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAmersfoort
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBesluit van de Gemeentesecretaris van de gemeente Amersfoort houdende Ondermandaat horizontale vervanging afdelingsmanagers gemeente Amersfoort
CiteertitelOndermandaat horizontale vervanging afdelingsmanagers gemeente Amersfoort
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

26-07-2017nieuwe regeling

10-07-2017

Gemeenteblad 2017, 128306

.

Tekst van de regeling

Intitulé

ONDERMANDAAT HORIZONTALE VERVANGING AFDELINGSMANAGERS GEMEENTE AMERSFOORT VOOR DE PERIODE VANAF 1 mei 2017

In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort (publicatiedatum 15 juni 2015) en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan.

In het bevoegdhedenbesluit is aan de afdelingsmanagers per afdeling een bevoegdheid gegeven. Per afdelingsmanager is hieronder aangegeven welke afdelingsmanagers hem/haar bij ontstentenis vervangen. Beide vervangers zijn gelijkelijk bevoegd en hebben alle bevoegdheden die de betreffende afdelingsmanager zijn toegekend.

 

AFDELINGSMANAGER VAN DE

AFDELING

BIJ ONTSTENTENIS TE VERVANGEN DOOR DE AFDELINGSMANAGER VAN DE AFDELING

Juridische dienstverlening en advies

IT dienstverlening en adviesPubliekscontact en advies

Projecten en Programma’s

Publiekscontact en adviesIT dienstverlening en advies

Stad en ontwikkeling

Woon- en werkklimaat Projecten en Programma’s 

Samen Leven

Loket Werk, Inkomen en ZorgVergunningverlening, Toezicht en Handhaving 

Woon- en werkklimaat

Stad en OntwikkelingProjecten en Programma’s

Leefomgeving

Vergunningverlening, Toezicht en HandhavingBelastingen

Burgerzaken

BelastingenCrematorium en Begraafplaatsen Amersfoort

Belastingen

LeefomgevingVergunningverlening, Toezicht en Handhaving

Publiekscontact en advies

Projecten en Programma’sIT dienstverlening en advies

Loket Werk, Inkomen en Zorg

Samen LevenVergunningverlening, Toezicht en Handhaving  

Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving

LeefomgevingBelastingen

IT dienstverlening en advies

Interne dienstverlening en adviesProjecten en Programma’s

Financiën en advies

Organisatie- en TalentontwikkelingInterne dienstverlening en advies

Interne dienstverlening en advies

IT dienstverlening en adviesStad en ontwikkeling

Bestuur, Strategie en Veiligheid

Bureau Regio AmersfoortOrganisatie- en Talentontwikkeling

Organisatie- en Talentontwikkeling

Financiën en advies Bestuur, Strategie en Veiligheid Concerncontroller

Crematorium en Begraafplaatsen Amersfoort

Juridische dienstverlening en advies

Bureau Regio Amersfoort

Bestuur, Strategie en VeiligheidOrganisatie- en Talentontwikkeling

Archief Eemland

Woon- en werkklimaat Bureau Regio Amersfoort

DATUM: 10 juli 2017

PLAATS: Amersfoort

H.B.P. Elbers

Gemeentesecretaris